Breaking News
Loading...

RUANGAN ILMU

| BERITA TERKINI | Seluruh Dunia...

Friday 24 October 2014

HomestayMurah (HOMESTAY SEJATI KELANTAN)

20:48
NAMA HOMESTAY DAN LOKASI ||| HOMESTAY SEJATI KELANTAN

ALAMAT ||| PT 1189 TAMAN KURNIA JAYA 16100 PENGKALAN CHEPA KOTA BHARU KELANTAN

INFO HOMESTAY ||| Homestay Sejati Kota Bharu terletak di Taman Kurnia Jaya Pengkalan Chepa, Kota Bharu, Kelantan. Sekiranya anda ingin ke pusat bandar, ianya lebih kurang 9 km sahaja.
Cukup selesa untuk menempatkan 10 orang tetamu (berkatil) dan ia ideal untuk 8 ke 10 tetamu. Ruang tamu dilengkapi set sofa, meja kopi, TV dan parkir boleh memuatkan 2 ke 3 buah
Master bedroom:
- 1 katil saiz queen
- Penghawa dingin & kipas
- Toto
- Bantal tambahan
Bilik 2:
- 1 katil saiz king
- Penghawa dingin & kipas
- Bantal tambahan
Bilik 3 & 4:
- 1 katil saiz single bed
- Kipas
- Toto
- Bantal tambahan
Lokasi sekitar:
- 10 km dari HUSM (Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian)
- 3 km ke Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Kelantan
- Lokasi yang strategik dengan IPT: Dekat dengan UMK, MRSM, Kolej Teknologi Darul Naim, Institut Latihan Perguruan Kampus Kota Bharu & Institut Latihan Perindustrian (3 - 5 mins)
- Kedai makan, restoran aneka, McDonalds 24 jam, Marry Brown, 7-Eleven & ATM
Tempat - tempat menarik:
* Pusat Bandar Kota Bharu (15 - 20 min)
* Zon Budaya (20 min)
* Pasar Wakaf Che Yeh (25 min)
* Bandar Baru Kubang Keria (15 min)
* Stadium Sultan Muhammad ke-IV (15 min)
* Universiti Malaysia Kelantan (3 min)
* Institut Pendidikan Guru, Pengkalan Chepa (1 min)
* Kawasan Perindustrian Padang Tembak (5 min)
* Kelantan Golf & Country Club (3 min)
* PUTIK (Pusat Tarbiah Islamiyah Kelantan) (1 min)
* MRSM Pengkalan Chepa (2 min)
* SM Sains Tengku Muhammad Faris Petra (1 min)
* Taman Tengku Anis - Riadah & Rekreasi (10 - 15 min)
* Pantai Cahaya Bulan PCB (20 min)
* Balai Islam (15 min)
* Balai Polis (5 minit)
Check in: 2.00 pm
Check out: 1.00 pm


PENYEWA HENDAKLAH BERAGAMA ||| TIDAK KISAH

HARGA SEWA SEHARI ||| RM 200

HARGA SEWA SEJAM (JIKA ADA) |||

NO TEL ||| ISMAIL : 0137799407 (CALL,WhatsApp)
SHAFINA : 0123995045 (CALL,WhatsApp)
HAYATI : 01129200867

E-MAIL (JIKA ADA) ||| shafinmuslim93@gmail.com

LAMAN WEB ATAU BLOG (JIKA ADA) http://homestaysejati.blogspot.com/2014/10/sejati-homestay-homestay-bajetstrategik.html

FACEBOOK (JIKA ADA) Homestay Kota Bharu


--
Date/Time: 2014-10-24 05:48:28 PDT
Sender IP: 183.171.175.136 [] | 7qc5f2ax01uv1hfx
Referrer: http://homestayniaga.blogspot.com/2013/06/borang-baru.html

0 comments:

Post a Comment

KLIK SINI SEBAGAI TANDA SOKANGAN DAN BERTERIMA KASIH ANDA KEPADA BLOG INI.
| PELAWAT YANG DIHORMATI | | LAMAN INI HANYALAH SEKADAR BERKONGSI INFO MENGENAI HOMESTAY, RUMAH TUMPANGAN DLL.. BERSUMBERKAN PENDAFTARAN BORANG YANG DISEDIAKAN DAN SUMBER DARI ENJIN CARIAN GOOGLE, YAHOO,SERTA SEUMPANYA..| SEBARANG URUSAN PENYEWAAN , PEMBAYAR ATAU APA SAHAJA ADALAH URUSAN ANDA DENGAN PIHAK HOMESTAY | TIADA KAITAN DENGAN LAMAN WEB INI | TERIMA KASIH |

SOKONGAN ANDA DI PERLUKAN
KLIK LIKE DI ATAS
https://shiroipay.com/page/campaign?r=s3jszss
 
Toggle Footer