Breaking News
Loading...

RUANGAN ILMU

| BERITA TERKINI | Seluruh Dunia...

Wednesday 5 February 2014

Jafmanurin's Homestay - Ayer Keroh MELAKA

19:22
HOMESTAY NIAGA .COM
NAMA HOMESTAY Jafmanurin's Homestay
ALAMAT Taman Tasik Utama Ayer Keroh Melaka
NEGERI MELAKA
DAERAH / NAMA KAWASAN Ayer Keroh
INFO HOMESTAY JAFMANURIN'S HOMESTAY terletak dalam kawasan Pusat Perdagangan Antarabangsa Melaka (MITC) dan kawasan pembangunan pelancongan Ayer Keroh, seperti Zoo Melaka, Taman Buaya, Taman Lebah Sedunia, Taman Mini Malaysia, Taman Mini Asean, Taman Rama-Rama, Dataran Sejarah, Taman Botanikal dan Taman Seribu Bunga. Di kawasan ini juga terdapat pusat membeli-belah seperti Mydin Hyper Market, pusat Fesyen MITC dan lain-lain. Ia juga terletak di dalam kawasan pentadbiran kerajaan negeri Melaka di mana terdapat pejabat—pejabat kerajaan di situ dan ini memudahkan segala urusan. Jarak ke Bandaraya Melaka lebih kurang 10 kilometer.

Perkhidmatan yang disediakan oleh kami ialah penyewaan apartment dan rumah untuk kemudahan penginapan bagi mereka yang mementingkan keselesaan. Kediaman yang kami tawarkan ialah yang mempunyai kemudahan seperti di rumah sendiri. Dengan kemudahan tersebut, menjadikan percutian anda menjadi lebih bermakna lagi.
Setelah seharian berjalan dan kelaparan anda boleh terus memasak kerana kelengkapan memasak seperti dapur juga di sediakan. Sambil menantikan hidangan yang dimasak siap, anda bolehlah mendengar/menonton rancangan kegemaran anda dari siaran ASTRO. Kami pasti perkhidmatan yang disediakan akan memenuhi kehendak anda sesuai dengan matlamat kami iaitu setiap ringgit yang dikeluarkan insyaAllah anda akan mendapat kepuasannya.
HARGA SEWA SEHARI 200.00
HARGA SEWA SEJAM
PENYEWA MESTI TIDAK KISAH
NAMA UTK DIHUBUNGI Jafri
NO TEL 0136800113
FACEBOOK https://www.facebook.com/pages/Jafmanurins-Homestay/102119009838924
WEB / BLOG http://www.jafmanurin.com/
GAMBAR cats (1).jpg



0 comments:

Post a Comment

KLIK SINI SEBAGAI TANDA SOKANGAN DAN BERTERIMA KASIH ANDA KEPADA BLOG INI.
| PELAWAT YANG DIHORMATI | | LAMAN INI HANYALAH SEKADAR BERKONGSI INFO MENGENAI HOMESTAY, RUMAH TUMPANGAN DLL.. BERSUMBERKAN PENDAFTARAN BORANG YANG DISEDIAKAN DAN SUMBER DARI ENJIN CARIAN GOOGLE, YAHOO,SERTA SEUMPANYA..| SEBARANG URUSAN PENYEWAAN , PEMBAYAR ATAU APA SAHAJA ADALAH URUSAN ANDA DENGAN PIHAK HOMESTAY | TIADA KAITAN DENGAN LAMAN WEB INI | TERIMA KASIH |

SOKONGAN ANDA DI PERLUKAN
KLIK LIKE DI ATAS
https://shiroipay.com/page/campaign?r=s3jszss
 
Toggle Footer